Sťahovanie firiem

  • Sťahovanie firiem bez prerušenia prevádzky
  • Cena vypočítaná na základe skutočného objemu sťahovania
  • Profesionálny sťahovací tím
  • Demontáž, montáž a obalenie
  • Bezplatná prehliadka pred sťahovaním

Spočítajte si cenu za Vaše sťahovanie

Sťahovanie firiem

Likvidácia

Odvoz

Jednoduchá objednávka sťahovania firmy

1

Zadajte adresy a dátum

Zvolíte odkiaľ kam sa bude sťahovať a následne si vyberiete termín, ktorý sa Vám bude najviac hodiť. V prípade, že daný termín sťahovania potrebujete zmeniť, neváhajte nás kontaktovať.

2

Zvoľte dispozície kancelárie

Chcete sťahovať jednu miestnosť alebo celé poschodie? Parametre kancelárie jednoducho navoľte v kalkulácii.

3

Vyberte položky sťahovania

Z predvolených položiek vyberte nábytok a ďalšie predmety, ktoré chcete presťahovať. V prípade, že zadávate iba orientačný počet položiek výber je následne možné podľa potreby upraviť.

Sťahovanie máte zariadené

Ihneď poznáte cenu za Vaše sťahovanie, stačí vyplniť telefónne číslo a e-mail, na ktorom Vás môžeme zastihnúť a do 24 hodín Vás budeme kontaktovať. Sťahovanie máte v priebehu 2 minút jednoducho objednané

Viete, že sme schopní v 98 % prípadoch zaistiť sťahovanie na Vami vybraný termín?

Sťahovanie firiem v skratke

1) Spočítajte si cenu

Využite našu online kalkulačku sťahovania, ktorá Vám behom pár minút vypočíta, na koľko sťahovanie Vašej kancelárie vyjde. V prípade náročnejšieho sťahovania zaistíme bezplatnú prehliadku sťahovacím technikom.

2) Naplánujeme

Po vyplnení objednávky Vás kontaktuje jeden z našich manažérov, ktorý s Vami telefonicky overí potrebné detaily týkajúce sa sťahovania. Po odsúhlasení sťahovania vyberieme spoločne vhodný dátum a naplánujeme prípadný závoz krabíc (pozn. najvhodnejší dátum pre sťahovanie kancelárií je cez víkendy, či sviatky). V prípade, že je potrebný vjazd od pešej zóny zaistíme povolenie na vjazd.

3) Vytvoríme plán rozmiestnenia a prevozu

Po komunikácii s Vami vytvoríme plán rozmiestnenia nábytku, IT techniky, krabíc atď. na novej adrese a v prípade, že sa jedná o sťahovanie pre viac vozidiel, aj časy jednotlivých prevozov. Zaistíme tak, že prechod do nových kancelárií pre Vašich zamestnancov bude plynulý a bez zmätkov.

4) Odvezieme použité obaly

Po nasťahovaní do nových priestorov nábytok, elektroniku a ďalšie veci rozbalíme, stoly, skrine a komody spätne zmontujeme. Obalový materiál odvezieme k ekologickej likvidácii.

5) Nová kancelária je pripravená

Odchádzame až po kontrole Vašim kompetentným pracovníkom. Po úspešnom sťahovaní odchádzame.

Individuálna ponuka sťahovania

Pokiaľ je pre Vás pohodlnejšie objednať sťahovaciu firmu telefonicky alebo mailom, kontaktujte nás týmto spôsobom a ponuku Vám individuálne vypracujeme.

Ako na sťahovanie firmy?

Sťahovanie bez prerušenia prevádzky firmy

Pri sťahovaní firiem a kancelárií, je sťahovacia firma tou správnou voľbou, pretože rozsah sťahovania je výrazne vyšší ako sťahovanie bytov a sťahovanie by zaneprázdnilo zamestnancov na niekoľko dní. Pri sťahovaní firiem dbáme na to, aby bola prevádzka Vašej firmy čo najmenej narušená a mohli ste sa v pokoji venovať svojej práci.

Demontáž, montáž, obalenie..

Pri sťahovaní firiem sa sústredíme na to, aby sťahovanie čo najmenej ovplyvňovalo činnosť Vašich zamestnancov. Postaráme sa o demontáž nábytku, obalenie a spätnú montáž na novej adrese. V prípade sťahovania firiem je vhodné zadať objednávku s predstihom aspoň jedného mesiaca, pre čo možno najľahší priebeh a správne naplánovanie sťahovania Vašej firmy. Časový predstih sa samozrejme líši podľa samotného objemu sťahovania.

Individuálny prístup a plánovanie

Sťahovanie firiem je zložitejšia operácia ako štandardné sťahovanie bytu. Je preto dôležité jednotlivé kroky naplánovať priamo na mieru konkrétnemu klientovi v závislosti od objemu sťahovania, parkovania pred budovou a ďalších faktorov. Zanechajte nám na seba telefónny kontakt v objednávke, alebo nás priamo telefonicky kontaktujte.